mandag den 10. juni 2013

MIN FONTÆNE

Så lykkedes det at få min fontæne ud af ovnen og få den afprøvet om den virkelig duer til det, den er bestemt til - altid spændende hver gang man får lavet et unika stykke færdigt  ....jo, minsandten og nu gælder det om at få dyssen til at virke, ikke plaske - men stille, stille ridslen. Nu se selv ;-)  det er meningen at den skal op og hænge på en væg og så skal der gamle mønter i kurven her sådan en ønske brønd, den skal måske hænge i drivhuset når det en gang bliver færdigt. ...;-))


4 kommentarer:

  1. den er rigtig flot Grete. Sikken et arbejde. Du er vel nok dygtig.
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. tak for rosen....næste gang vil jeg lave den noget større dette har var en prøve....men at høre rislen af vand er så dejligt.

    SvarSlet
  3. Tak Lisbeth vil tro jeg skal have lavet et par stykker inden jeg bliver helt tilfreds...god havedag til dig.

    SvarSlet