mandag den 20. januar 2014

LIDT GRØNT

Grønt er godt for øjnene siger de der har forstand på have terapi, da sind og blodtryk bliver berørt.
Skal det være en Slap af Have jeg skal til at lave, for jeg har tendens til højt blodtryk.

slap af haven 

Vejret indbyder til at tænke fremadrettet på lidt have planer lige nu - da vinteren er på besøg.
Så jeg har fået lidt viden hos Katinka Raabymagle som jeg grunder over.
Slap a Haven, bruges der masser af bregner, hække som rumdeler, hosta - hyggelige bænke,  bladformer ikke at forglemme.

Den kreative have.
billedet er taget i Haven i Hune

Masser af osende farver, højde og drøjde, -bredde og høje planter i en sammensurium, men dog styret.

Den romantiske have.


dette billed er fra Haven i Hune.

Den romantiske have er der brugt masser af roser, tulipaner, lavendler, pergola - er,  krukker, statuer, drivhuse, loppefund og gamle vandkander.Stole i massevis, tæpper i industrielle mængder.



Jeg er i tænkeboks, men tror faktisk jeg tager lidt af hvert......i min have.

Lidt romantik - så lidt kreativitet - og endelig slap a........mon ikke det vil give en dejlig have.


 Det er blot lidt af mine grund ideer til haven.

der skal også være 4 højbede til krydderurter.

Tak for du så med og læg gerne en lille hilsen så bliver jeg hjertens glad,tak.

;-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar