tirsdag den 18. februar 2014

MINDER

Lige idag går jeg og glæder mig til lidt mere sol, lidt mere forår, lidt mere varme, ved der er mere forår på Sjælland end her oppe i Nordjylland.
Mange er allerede gået i gang med forspiringen, men jeg er bedst til det som skal bare strøes ud. Så derfor er der tid til at fundere lidt idag.





Tilbageblik  fra en ferie i Tyrkiet, den blomst er jeg enormt vild med men aner ikke dens navn.
Det er den de altid bruger til at pynte op på sengen med.



Akejer er en pest for min mand, derfor driller jeg ham lidt med en enkelt een af slagsen.




Elsker tulipaner, derfor er der sat en hel del mere i år, så det begynder at tegne sig en have snart, men der er en lang vej endnu.









                                                                                                        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar