torsdag den 25. december 2014

1.JULEDAG

PMange kunne vågne op til et snedækket landskab Idag, men her i Nordjylland var der fuld sol.
Det skulle lige nydes og jeg kunne ikke dy mig at se til kolonien Idag, dels også for at tage billeder.
Det er dejligt at sidde hjemme funderer over nye tiltag især med denne bog som jeg fik i gave.



                                            Glæder mig til at studere denne bog.








Her ses en spejling i fløjdørene af denne skønne himmel , jeg funderer over at forbinde udhus og orangeriet....håber jeg får en plan som bringer husene i harmoni.....her er nemlig god morgensol.



Den hvide dør skal males ternet.....til sommer. Og små altankasser under vinduerne, terrassen føres videre ud...


Der er ca. 8 meter imellem husene så vil være mulighed for at lave noget hyggeligt og varmt her.




Skønt at se solen på sådan en dejlig 1. Juledag hvor vi valgte frokosten fra.

                                        
                                         I hvor jeg glæder mig til at  se det nye ovale bed vokse op.

Fortsat god jul........


Til alle Jer et sted derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar