fredag den 10. juli 2015

FLISER

Mine pyntejordbær er ekstra store i år der hvor de står er de bunddække, jeg nyder synet af dem





Her er min bonderose Bernard første år de blomster, syntes de er så skønne og skøn duft.



               


            Rosen  gul Comtessa



   Havearbejde er hårdt arbejde, især lige når man har haft hekseskud i ballen....ikk sjovt.
   Så bøj og stræk skulle være sundt, min mand forbød mig det, men jeg blev så tosset at jeg sagde
   Den lille terrasse ordner mor her, men den blev også hvad i ser....ja havearbejde kan godt drille...men             jeg har selv lagt den og det hjælper jo at vide kvinder ka også....li nu er sofaen bedst...Avav....



           God weekend til alle Jer skønne læsere.

6 kommentarer:

  1. Søde Grethe, jeg ved godt man ikke lærer af andres erfaringer. Men det er altså klogt engang imellem. Så hold dig fra Fliser, det er ikke et arbejde for kvinder over 50 :o))) vi får ondt nogle steder som vi slet ikke vidste fantes.
    Men hold fast hvor ser det godt ud, du kunne jo godt :o) nu må du lade dig opvarte lidt.
    Kram fra Linda

    SvarSlet
  2. Hehe...det må du nok sige Linda, det var så galt at jeg knap nok ku få det ene ben til jorden....nu går det fremad igen...efter mere havearbejde....ka ikk la være....
    Knus fra mig..

    SvarSlet
  3. Hej Grethe.Skønt indlæg om hvad kvinder er i stand til.
    Har selv lige lagt sten i mit lille bed ved mit nye spejlbassin som jeg viser i dag.
    God bedring Knus Jette

    SvarSlet
  4. Tak Jette, jeg har lige været rundt om dit indlæg og du er super god til det med vand....jeg er stadig mærket af den dag jeg lagde fliser...
    Jow, vi quinder kan godt.....hehe. God aften til dig.

    SvarSlet
  5. Hej Grethe. Ja flisearbejde er nu lige tungt om det er XX eller XY der laver det, men det er jo ofte nødvendigt, især når vejet efterlader jorden våd. Nuvel her er livet i kolonihaven jo dejligt, der er altid naboer og lidt snak får man hurtigt over havelågen, eller når de små forhold gør an man lever mere ude. På denne måde bliver selv lidt træge somre til en god sæson.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet
  6. Tak Henrik for din skønne kommentar, det følte jeg som dejlig opmuntring, da jeg har døjet med det havearbejde af Pommern til i år...
    God søndag Henrik

    SvarSlet