lørdag den 25. juni 2016

EGES HAVE

Eges have har åben lørdag d. 25 juni og søndag d. 26 juni fra kl. 10 - 17 
På adressen Frydendalsvej 9 
9000 Aalborg
Det koster 20 kr for entre og der er kaffe og te med i prisen hertil muffens og skønne småkager som er hjemmebagt.

Håber du kan nå at besøge denne vidunderlige have spækket med overraskelser en ren kunstnerisk
nydelse, alt går op i en højere enhed her.Skønne farver af særlig karakter i bedene og Ege står gerne til rådighed med spørgsmål .
Der kan købes planter og andet godt til meget billig pris.

Her er et lille udpluk hvad jeg var vildt begejstret for, denne have er jeg bjergtaget af,så jeg syntes lige 
du skal se lidt af haven så jeg løfter en lille flig....


EGES HAVE 


en skøn havestue

sprudlende damer

Det er lige før jeg selv fik lyst til at hoppe i, for de her vidunderlige damers optræden gør da en glad


Intet i haven er en tilfældighed, se hvor godt denne skål understreger 
den smukke løn....


Her danner denne bagvæg en skøn dybde og farven gør sit kunstneriske udtryk  gennem de flotte 
hostaer der er kræset for sanserne, æstetikken er i orden.





Haven er Så romantisk med denne enorme rose  Pauls Himalaya  Musk som 
kravler i æbletræerne, sikken vidunderlig syn lige guf for en blomster malers hånd.



Det her skal opleves af en selv, skøn sammensætning man fornemmer livet i hverdagen her.


En dejlig have med dens dybder, meget inspirerende at vandre i, en have der også rummer 
små bitte finurligheder som giver eftertanke .

For mig en have af de helt store, man fornemmer der er kælet for hver en plante, hvert et tiltag er der 
tænkt over, intet er tilfældigt her.


Den hemmelige have hvad mon gemmer sig her.....

Alt dette kan du opleve søndag d. 26 juni mellem 10 -17 

GOD SØNDAG .




Ingen kommentarer:

Send en kommentar