onsdag den 17. august 2016

LIVSNYDERHAVEN.DK

Havefestivalen her i Aalborg gik overvældende godt i den forgangne weekend.
Her er det Livsnyderhaven.dk som var med for første gang under Haveselskabet.
Jeg fik lov til at udstille mit keramik og må sige at høns i haven er blevet hit.
Selv fik jeg hurtig udsolgt af keramik høns og der er vente liste på 4 uger.
Du kan evt. Mail hvis du ønsker tilsvarende på gretheped@stofanet.dk 




   Et Wiev fra hønsehuset og sådan har haven mange små overraskelser en have som bygger i højden.
   Når man står i haven føler man sig omsluttet af høje vægge og det giver haven et vidunderlig præg .
   Så fint at få integreret hønsehuset i haven uden det skæmmer og så er det smadder hyggeligt 
    at kunne gå ud og hente æg, siger Maria.



  Haven rummer mange små hvile pladser og det brugte havens gæster i rigt mål.
  Het er det ved havedammen hvor fiskene slog smut med halen engang imellem.





   Marias kunst i gaven



  Den spiselige have levede op til det, her er det chili 
  I mange afskygninger og ja, der var smags prøver hvis man turde.


  Der var mulighed  at få sig en kop kaffe og te og en havesnak ja og tid til at købe lidt have/pynte ting   og der blev udsolgt
  meget tidligt da priserne var lave....


   Havens vidunderlige rum...



Håber også du som læser fik været rundt under havefestivalen.
Tak for du kikkede med.

4 kommentarer:

  1. Jeg må tage revanche næste år. Jeg holdt min 50års-fødselsdag om lørdagne - og ryddede op om søndagen, så havde ikke tid til at se på haver. :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej Grete, jeg er totalt vild med dine små skønne høns :o) Marias have er helt vidunderlig, den skal opleve for den er svær at beskrive selv om du gør det godt.
    Jeg håber at få tid til at besøge hende når jeg kommer op næste gang og måske også jer. Der må være sket en del i kolonihaven.
    Stort Knus fra Linda

    SvarSlet
  4. Hej Linda. Glædeligt at høre at høns også er dig....du har ret ord kan ikke beskrive den følelse man får ved disse have oplevelser .
    God weekend Linda 🐓

    SvarSlet