fredag den 9. juni 2017

PROJEKT TRAPPE

Længe har jeg gået og ikke vidst hvordan vi skulle forbinde Havehuset og haven. Det har været et 
stort projekt og har taget en del uger for at se det her resultat, men nu er trappen færdi og jeg er stjerneglad. Trappen får en patina som går over i grå tone når først solen titter frem og gør sit værk.
Der er blevet brugt lud/terrasseolie
Herefter kommer etape stier.....som du lige kan smugkikke nede i billedet.

Glæder mig vildt til at sætte krukker krukker og atter krukker op.




 
Storkenæb har fået en fornem placering.




   Nedenunder ses det umulige projekt som nu er blevet løst, havde dog ikke troed at det var så 
  omfattende, men intet kommer af sig selv.



 Her er vi nu gået igang med det nye projekt stier.....bare vent det bliver så godt, men av siger ryggen           idag



Ønsker jer alle en dejlig weekend og husk lige at smide en kommentar ind, det glæder jeg mig altid over. Så Tak at du gad det.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar